VIZUALIZAREA DE CĂTRE CANDIDAȚI a lucrărilor proprii susținute în cadrul Evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2024-2025
- La avizierul centrelor de examen se afișează perioada, programul și adresa de e-mail în/la care se pot depune/transmite prin mijloace electronice cereri pentru vizualizarea lucrărilor, înaintea depunerii constestațiilor, respectiv în care se pot vizualiza lucrările scrise.
- Cererile pentru vizualizarea lucrărilor proprii se pot depune doar la centrul de examen la care candidatul a susținut examenul. Conform programului afișat, candidații/părinți/ reprezentanții legali ai candidaților minori pot depune/transmite prin mijloace electronice la centrul de examen/pe adresa de e-mail afișată, o cerere (tip) prin care solicită vizualizarea lucrărilor, înaintea depunerii contestațiilor.
- Candidații vizualizează individual lucrarea/lucrările, în prezența unei persoane nominalizate de președintele comisiei EN VIII din centrul de examen. Candidatul minor poate fi însoțit de un părinte/reprezentant legal. Vizualizarea lucrării se realizează cu ajutorul unor echipamente electronice precum videoproiectoare/table SMART sau alte dispozitive echivalente.
- Candidaților le este interzisă introducerea în sala de vizualizare a lucrărilor, a oricărui mijloc de înregistrare audio-video.
- După vizualizarea lucrării/lucrărilor, candidații vor semna o declarație prin care confirmă că au vizualizat lucrarea solicitată/lucrările solicitate.
- Vizualizarea lucrărilor are un caracter strict informativ și nu echivalează cu recorectarea acestora sau cu exprimarea unei aprecieri calitative ori cantitative din partea persoanelor implicate în procesul de vizualizare. Candidații nu primesc explicații în timpul vizualizării.
- După vizualizarea lucrării/lucrărilor scrise de către candidat, acesta poate depune contestație. Contestația depusă/transmisă de către candidat se înregistrează la centrul de examen, conform prevederilor metodologice, în intervalul orar de depunere a contestațiilor prevăzut de calendarul examenului național de bacalaureat. Contestațiile transmise electronic nu vor fi luate în considerare în următoarele situații: în absența declarației-tip, în lipsa copiei actului de identitate al candidatului și în cazul în care nu sunt transmise pe adresa de e-mail dedicată depunerii contestațiilor comunicată candidaților în prima zi a probelor scrise.
- Vizualizarea lucrării/lucrărilor nu obligă candidatul și la depunerea unei cereri de contestație a lucrării/lucrărilor.
- Depunerea contestației nu este condiționată de vizualizarea lucrării și nici invers.
- Comisia EN VIII din centrul de examen nu eliberează și nu transmite copii, în format tipărit sau digital, ale lucrărilor scrise vizualizate de către candidați.
CALENDAR VIZUALIZARE
Perioada | Interval orar | Activitatea |
3 iulie 2025 | 14:00-17:00 | Depunerea cererilor de vizualizare |
3 iulie 2025 | 17:00-18:00 | Vizualizarea lucrărilor, conform repartizării comunicate de comisia din centrul de examen. |
4-5 iulie 2025 | 9:00-17:00 | Vizualizarea lucrărilor conform repartizării comunicate de comisia din centrul de examen. |
CALENDAR CONTESTAȚII
Perioada | Interval orar | Activitatea |
3 iulie 2025 | 14:00-18:00 | Depunerea contestațiilor |
4-5 iulie 2025 | 9:00-17:00 | Depunerea contestațiilor |
- Conform programului afișat, candidații/părinții/reprezentanții legali ai candidaților minori pot depune/transmite prin mijloace electronice la centrul de examen/pe adresa de e-mail scoala_nr6_tm@yahoo.com, o cerere prin care solicită vizualizarea lucrărilor, înaintea depunerii contestațiilor.
DESFĂȘURAREA INSPECȚIILOR SPECIALE LA CLASĂ ÎN PROFILUL POSTULUI ÎN CADRUL CONCURSULUI NAȚIONAL DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE, SESIUNEA 2025:
ACORDARE RECHIZITE ȘCOLARE GRATUITE AN ȘCOLAR 2024-2025
TERMEN DEPUNERE DOSARE: 19.09.2024 ORA 16.00
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ACORDAREA DE RECHIZITE ȘCOLARE SE DEPUN FIZIC PE BAZĂ DE PROGRAMARE LA TEL. 0787.529.065
Susținerea preșcolarilor și elevilor dezavantajați care beneficiază de sprijin educațional pe bază de tichete sociale pe suport lectronic cf OUG 83/12.10.2023
Preșcolarii care pot beneficia de aceste tichete sociale trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- au vârsta minimă de 3 ani, împlinită oricând pe parcursul anului școlar curent
- au vîrsta maximă de 6 ani, împliniți după data de 1 septembrie a anului școlar curent
- venitul lunar pe membru familie la luna iulie 2024 este maximum de 692 RON
Elevii de primar și gimnazial pot beneficia de tichete sociale dacă venitul lunar pe membru de familie la luna iulie 2024 este de maximul 1850 RON
Cererile se depun la secretariat până la data de 03.10.2024, ora 16.00
Dosarul trebuie să conțină documentele de identificare ale tuturor membrilor familiei care locuiesc și se gospodăresc împreună (C.I., certificate naștere copii, certificat căsătorie, certificat divorț, sentință judecătorească)
ACORDARE DE BURSE SOCIALE AN ȘCOLAR 2024-2025
TERMEN DEPUNERE DOSARE: 03.10.2024 ORA 16.00
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ACORDAREA BURSELOR SE POT DEPUNE FIZIC, PE BAZĂ DE PROGRAMARE LA TEL. 0787 529 065.
ACORDAREA BURSELOR DE MERIT ȘI REZILIENȚĂ SE FACE ÎN BAZA PROPUNERILOR DIRIGINȚILOR, ÎN CONFORMITATE CU METODOLOGIA ȘI NU NECESITĂ DEPUNEREA DE DOCUMENTE.
Cererile privind acordarea drepturilor elevilor cu cerințe educaționale speciale (CES)
se depun la secretariatul unității ÎN FORMAT FIZIC pe bază de programare telefonică la nr. de telefon: 0256/45.66.22; 0787.529.065 în perioada 09.09.2024-30.09.2024 orele 9-16.
NU SE ACCEPTĂ DOSARE INCOMPLETE
MODELE CERERI